Handelsbetingelser
BETALING VED LEVERING >>
Hos TNL services kan man betale på 3 måder, kontant, med MasterCard eller med Dankort.
Offentlige institutioner har mulighed for at få en ordning med EAN fakturering.
Som virksomhed har du ligeledes mulighed for at få en fakturerings aftale med en kredittid på 14 dage. Ved oprettelse af en fakturerings aftale, kontaktes TNL Services på 75722499. Fakturaer pålægges et fakturerings gebyr på 62,50 kr.
LEVERINGSPRIS & MINIMUMSKØB >>
Prisen for at få leveret varer fra TNL Services er 49,00 kr. Til private.
Prisen for at få leveret varer fra TNL Services er 131,25 kr. Til virksomheder.
Man skal minimum bestille for 1,00 kr. for at kunne bestille varer fra TNL Services.
Borger som har en visitationsordning ved vejle kommune, hvor man har valgt TNL Services er leveringsprisen 0,00 kr. op til 50 kg. Efterfølgende skal man betale det der hedder vægt fragt på 75,- per 50 kg.
KVITTERING >>
Når du har gennemført din bestilling ved TNL Serivces modtager du en original kasse bon fra Min Købmand, sammen med dine dagligvarer.
FORTRYDELSESRET PÅ KØB AF DAGLIGVARER >>
Ifølge dansk forbrugerlovgivning er der ingen fortrydelsesret på køb af levnedsmidler og andre varer til husholdningens løbende forbrug.
Du kan læse mere om dine muligheder for fortrydelsesret på Forbrugerrådets hjemmeside: www.taenk.dk
FORTRYDELSE PÃ… ANDET END DAGLIGVARER >>
Der er 14 dages fortrydelsesret på varer som IKKE er levnedsmidler eller varer til husholdningens løbende forbrug. Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor du modtager varen.
For at kunne fortryde et køb skal returvarens stand være så god, at vi vil kunne sælge varen igen til normalpris. Det betyder, at varen så vidt muligt skal returneres i væsentlig samme stand og mængde, som da du modtog den.
Da originalemballagen i nogle tilfælde udgør en væsentlig del af varens værdi, kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i væsentlig samme stand og mængde hvis emballagen ikke følger med. Husk derfor altid at gemme emballagen til du er sikker på, at du vil beholde varen. Evt. beskyttende emballage eller folie må ikke være brudt, og tøj skal returneres med hængemærker.
Fortrydelse kan ske ved at nægte modtagelse af leveringen. Ved efterfølgende returnering af varer, anbefaler vi altid, at dette sker mod forudgående aftale med kundeservice.
Hvis du ønsker at udnytte din fortrydelsesret skal du selv betale for returfragten. TNL Services tilbyder at afhente dine returvarer mod et afhentningsgebyr.
REKLAMATION >>
Hvis du har oplevet fejl eller mangler i din leverance af dagligvarer, vil vi meget gerne høre fra dig. For at din reklamation skal være rettidig skal der senest reklameres indenfor først kommende hverdag inden kl. 14.00 efter modtagelse, når det gælder letfordærvelige fødevarer.
På andre varer end levnedsmidler og varer til husholdningens løbende forbrug, er der 2 års reklamationsret eller rettidig omhu hvis det gælder husholdningsartikler og personlig pleje. Dette betyder at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation. Dette er selvfølgeligt betinget af, at din reklamation er berettiget.
Hvis du ønsker at reklamere over andet end levnedsmidler skal du tage kontakt til vores kundeservice på telefon nummer 75722499
PERSONDATAPOLITIK OG DATAREGISTRERING >>
TNL Services indsamler kun nødvendige data, som kræves for at kunne gennemføre og servicere handelstransaktioner, herunder kontakt-, leverings- og betalingsinformationer.
Kontakt- og leveringsinformationer (navn, adresse, telefonnummer ) opbevares på døgnovervågede servere i specialindrettede tyverisikrede serverrum. Informationerne overføres i SSL-krypteret tilstand, men opbevares ukrypteret.
Kontakt- og leveringsinformationer behandles fortroligt i fem år, som det er påkrævet i bogføringsloven. TNL Services sælger ikke kundeinformationer og deler ikke dine kontaktdata med andre.
Du har altid ret til og mulighed for at kontakte TNL Services kundeservice for at få indsigt i, hvilke data der er registreret om dig, ligesom du kan gøre indsigelse mod en registrering.
Dataansvarlig er TNL Services.
ER DU IKKE HJEMME VED LEVERING?
Har du bestilt til levering på køkkenbordet og alligevel ikke er hjemme når vores chauffør ankommer, vil vores chauffør forsøge at komme i kontakt med dig telefonisk og aftale at varerne kan stilles eller aftale et senere leveringstidspunkt.
Kan chaufføren ikke komme i kontakt med dig telefonisk vil dine varer blive taget med retur igen, men vi kan forlange at du betaler for fersk- og frostvarer. Dette vil blive opkrævet ved næste indkøb.
Alkohol og cigaretter:
Det er i følge dansk lovgivning ulovligt at sælge cigaretter, øl, vin, spiritus og øvrige drikkevarer med mere end 16,5 % alkohol til personer under 18 år. Derfor bekræfter du med din godkendelse af vore handelsbetingelser, at du er over 18 år, hvis du køber alkohol eller cigaretter ved TNL Services
PRISER >>
Alle priser er i danske kroner inklusiv moms og afgifter.
PANT >>
TNL Services kan tage dine pantflasker og dåser med retur, og afregner selvfølgelig på stedet.
ERSTATNINGSVARER >>
TNL Services indsamler dine dagligvarer direkte fra hylderne i Min Købmand. Ligesom når du selv køber ind, kan en bestemt vare være udsolgt i en kortere periode.
Såfremt varen er udsolgt vil TNL Services så vidt muligt finde et passende alternativ til den udsolgte vare indenfor samme prisklasse og mængde – eller bedre. Du vil fx kunne få 2 x 1/4 liter fløde i stedet for 1/2 liter eller en tilsvarende vare af et andet fabrikat end det, du oprindeligt valgte.
Hvis vi ikke kan finde et passende alternativ, og vi ikke kan levere nogen varer, kommer du selvfølgelig ikke til at betale for den. Eventuelle mangel- eller erstatningsvarer vil fremgå at din endelige kvittering, som du modtager ved levering af dine varer.
FEJL >>
Der tages forbehold for eventuelle fejl i tekster og priser.