Handelsbetingelser

BETALING VED LEVERING >>

Hos TNL services kan man betale pĂĽ 2 mĂĽder, kontant eller med check.
Offentlige institutioner har mulighed for at fĂĽ en ordning med EAN fakturering.
Som virksomhed har du ligeledes mulighed for at fĂĽ en faktureringsaftale med en kredittid pĂĽ 14 dage. Ved oprettelse af en faktureringsaftale, kontaktes TNL Services pĂĽ 72 62 20 14. Fakturaer pĂĽlĂŚgges et faktureringsgebyr pĂĽ 62,50 kr.

KONTO KUNDER >>

Prisen for at vĂŚre konto kunde ved TNL Services er 60,- kr. Per faktura ( sendes 1 gang per md.)
Man skal ogsü betale 6 % af den samlet købssummen per faktura.
Men inden man kan blive konto kunde skal man indbetale et depositum pü 3.000,00 kr. Pü vores konto. Dette beløb vil
Blive brugt til dÌkning af evt. ubetalte regninger eller mors. Det fulde depositum vil blive udbetalt ved ophør, med mindre man har ubetalte regninger, vil dette selvfølgelig blive modregnet. Ved mors vil evt. restbeløb blive udbetalt.

Konto nummer 4543131075 Reg. 9402

LEVERINGSPRIS & MINIMUMSKØB >>

Prisen for at fĂĽ leveret varer fra TNL Services er 78,75 kr. Til private.
Prisen for at fĂĽ leveret varer fra TNL Services er 131,25 kr. Til virksomheder.
Man skal minimum bestille for 1,00 kr. for at kunne bestille varer fra TNL Services.
Borger som har en visitationsordning ved vejle kommune, hvor man har valgt TNL Services er leveringsprisen 0,00 kr. op til 50 kg. Efterfølgende skal man betale det der hedder vÌgt fragt pü 75,- per 50 kg.

KVITTERING >>

Nür du har gennemført din bestilling ved TNL Serivces modtager du en original kasse bon fra min købmand, sammen med dine dagligvare.

FORTRYDELSESRET PÅ KØB AF DAGLIGVARER >>

Ifølge dansk forbrugerlovgivning er der ingen fortrydelsesret pü køb af levnedsmidler og andre varer til husholdningens løbende forbrug.
Du kan lĂŚse mere om dine muligheder for fortrydelsesret pĂĽ ForbrugerrĂĽdets hjemmeside: www.taenk.dk

FORTRYDELSE PÅ ANDET END DAGLIGVARER >>

Der er 14 dages fortrydelsesret pü varer som IKKE er levnedsmidler eller varer til husholdningens løbende forbrug. Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor du modtager varen.
For at kunne fortryde et køb skal returvarens stand vÌre sü god, at vi vil kunne sÌlge varen igen til normalpris. Det betyder, at varen sü vidt muligt skal returneres i vÌsentlig samme stand og mÌngde, som da du modtog den.
Da originalemballagen i nogle tilfÌlde udgør en vÌsentlig del af varens vÌrdi, kan det betyde, at varen ikke kan anses for returneret i vÌsentlig samme stand og mÌngde hvis emballagen ikke følger med. Husk derfor altid at gemme emballagen til du er sikker pü, at du vil beholde varen. Evt. beskyttende emballage eller folie mü ikke vÌre brudt, og tøj skal returneres med hÌngemÌrker.
Fortrydelse kan ske ved at nÌgte modtagelse af leveringen. Ved efterfølgende returnering af varer, anbefaler vi altid, at dette sker mod forudgüende aftale med kundeservice.
Hvis du ønsker at udnytte din fortrydelsesret skal du selv betale for returfragten. TNL Services tilbyder at afhente dine returvarer mod et afhentningsgebyr.

REKLAMATION >>

Hvis du har oplevet fejl eller mangler i din leverance af fødevarer, vil vi meget gerne høre fra dig. For at din reklamation skal vÌre rettidig skal der senest reklameres indenfor først kommende hverdag inden kl. 15.00 efter modtagelse, nür det gÌlder letfordÌrvelige fødevarer.
Pü andre varer end levnedsmidler og varer til husholdningens løbende forbrug, er der 2 ürs reklamationsret eller rettidig omhu hvis det gÌlder husholdningsartikler og personlig pleje. Dette betyder at du enten kan fü varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhÌngigt af den konkrete situation. Dette er selvfølgeligt betinget af, at din reklamation er berettiget.
Hvis du ønsker at reklamere over andet end levnedsmidler skal du tage kontakt til vores kundeservice pü telefon nummer 75722499

PERSONDATAPOLITIK OG DATAREGISTRERING >>

TNL Services indsamler kun nødvendige data, som krÌves for at kunne gennemføre og servicere handelstransaktioner, herunder kontakt-, leverings- og betalingsinformationer.
Kontakt- og leveringsinformationer (navn, adresse, telefonnummer ) opbevares pü døgnovervügede servere i specialindrettede tyverisikrede serverrum. Informationerne overføres i SSL-krypteret tilstand, men opbevares ukrypteret.
Kontakt- og leveringsinformationer behandles fortroligt i fem ür, som det er pükrÌvet i bogføringsloven. TNL Services sÌlger ikke kundeinformationer og deler ikke dine kontaktdata med andre.
Du har altid ret til og mulighed for at kontakte TNL Services kundeservice for at fü indsigt i, hvilke data der er registreret om dig, ligesom du kan gøre indsigelse mod en registrering.
Dataansvarlig er TNL Services.

ER DU IKKE HJEMME VED LEVERING?

Har du bestilt til levering pü køkkenbordet og alligevel ikke er hjemme nür vores chauffør ankommer, vil vores chauffør forsøge at komme i kontakt med dig telefonisk og aftale at varerne kan stilles eller aftale et senere leveringstidspunkt.
Kan chaufføren ikke komme i kontakt med dig telefonisk vil dine varer blive taget med retur igen.
men vi kan forlange at du betaler for fersk- og frostvarer, dette vil blive opkrÌvet ved nÌste indkøb.
Alkohol og cigaretter
Det er i følge dansk lovgivning ulovligt at sÌlge cigaretter, øl, vin, spiritus og øvrige drikkevarer med mere end 16,5 % alkohol til personer under 18 ür. Derfor bekrÌfter du med din godkendelse af vore handelsbetingelser, at du er over 18 ür, hvis du køber alkohol eller cigaretter ved TNL Services

PRISER >>

Alle priser er i danske kroner inklusiv moms og afgifter.

PANT >>

TNL Services kan tage dine flasker og dĂĽser med returpant med, nĂĽr vi leverer til dig.

ERSTATNINGSVARER >>

TNL Services indsamler dine dagligvarer direkte fra hylderne i min købmand. Ligesom nür du selv køber ind, kan en bestemt vare vÌre udsolgt i en kortere periode.
Såfremt varen er udsolgt vil TNL Services så vidt muligt finde et passende alternativ til den udsolgte vare inden for samme prisklasse og mængde – eller bedre. Du vil fx kunne få 2 x 1/4 liter fløde i stedet for 1/2 liter eller en tilsvarende vare af et andet fabrikat end det, du oprindeligt valgte.
Hvis vi ikke kan finde et passende alternativ, og vi ikke kan levere nogen vare, kommer du selvfølgelig ikke til at betale for den. Eventuelle mangel- eller erstatningsvarer vil fremgü at din endelige kvittering, som du modtager ved levering af dine varer.

FEJL >>

Der tages forbehold for eventuelle fejl i tekster og priser.

tnl-services.dk